Tähän postaukseen tulee vähän "jutustelua" niistä ratsastuksista mitä oon viimeaikoina menny. Kerron nyt parin päivän ratsastuksista.

Sunnuntai: Viime sunnuntaina olin estetunnilla Spedellä. Alkutunti meni ihan hyvin, mutta Spede oli vähän ehkä laiska. Kun alettiin hyppäämään, niin Spedestä alko tulemaan reippaampi. Kun alettiin hyppäämään okseria, niin tipuin, koska Spede kiels aika rajusti sille okserille. Sen okserin alla oli sellaset pinkit kavalettipalat, joista Spede ei tykkää YHTÄÄN. Mä oon lukuisia kertoja tippunu sen takia jos on joutunu jotain tehtävää menemään, missä on ollu tekemisissä kavelettipalojen kanssa. Loppu tunti meni kyllä ihan hyvin, mutta pari kertaa tuli vielä kielto sille samaiselle okserille.

Maanantai: (Spedellä oli maanantaina vapaa.)

Tiistai: Tänään olin Spedellä koulutunnilla. Tehtiin väistöjä, ympyröitä ja laukan nostoja. Kaikki meni suhteellisen hyvin, mutta Spede oli aika laiska koko tunnin. Paitsi, että Spede meni koko tunnin hienosti muodossa.

Tässä on vielä muutamat kuvat jotka otin vähän alle 2 viikkoa sitten estetunnin jälkeen.

IMG_20170225_132425.jpgIMG_20170225_132456.jpg

Menossa tarhaan estetunnin jälkeen. <3

IMG_20170225_132844.jpgIMG_20170225_132851.jpg

Ponit piehtaroi tarhassa. (Spedeltä lähtee tossa vikassa kuvassa riimu päästä XD.) <3