Vihdoinkin saan taas laittettua kuvia tänne. Nyt alkaa varmaan tulemaan taas joka postaukseen kuvia. Kun lupasin 'Siis vielä kerran' postauksessa että laitan sitten johonkin postaukseen kuvan mun häkkikaapista. Niin se kuva ei tule tähän postaukseen, koska mulla ei ole tällä hetkellä kuvaa mun häkkikaapista. Mutta kun tänään menen tallille niin sitten otan kuvan siitä mun häkkikaapista. Ja sitten laitan sen kuvan seuraavaan postaukseen minkä kirjoitan tänne. Kirjoittakaa kommenteihin jos jäi epäselväksi se että missä se mun häkkikaappi siis on. Niin sitten voin laittaa pari kuvaa myös siitä reitistä miten sinne mun häkkikaapille mennään. Tänään meen siis tallille niinkun just äsken kerroin. Ja ratsastan jollain tavalla en tiedä vielä miten. Ja jos saan jonkun kaverin mun kanssa tallille niin sitten mennään sitten ratsastamaan yhessä. Mulla ei oo mitään hajua miten mä tänään ratsastaisin. Mutta voisitte kertoa kommentteihin ehdotuksia että miten voisin ratsastaa tänään. Ja että minkälaisia postauksia haluaisitte mun tekevän ja minkälaisia kuvia te haluisitte nähdä. Tää kuva on otettu ratsastuksen jälkeen.:)IMG_20160922_124755.jpg