Mulla on ollu nyt kahdet kisat viime/tällä viikkolla. 

Screenshot_2017-05-03-20-49-48.jpgScreenshot_2017-05-03-20-50-04.jpg

Olin viime viikon perjantaina Spedellä koulukisoissa Salpauksessa (Lahdessa). Ne meni muuten tosi hyvin, mutta kun mentiin radalle, niin Spede toljotti niitä kouluaitoja jonkin verran, ja siks jotkut asiat ei onnistunu. Siellä ei sijoittuttu :(. Mutta verkassa Spede oli super! <3

Sitten olin Spedellä tänään (keskiviikkona) tallin koulukisoissa. Siellä Spede oli super myös radalla! Mutta sielläkään ei sijoituttu, koska ympyrät oli liian pieniä. :\

Kuva on otettu tänään koulukisojen jälkeen. :)

Screenshot_2017-05-03-20-49-12.jpg

Olin myös Eltonilla (tallin hepalla) siellä tallin koulukisoissa. Elton oli verkassa ja radalla tosi hyvä, mutta ei riittäny sijoitukseen :\. Mutta oon tosi ylpee siitä meidän radasta, koska kuitenkin melkein kaikki oli meitä parempia/vanhempia ratsastajia. Siinä luokassa oli kuitenkin 12 ratsukkoa, eli 3 sijoittui. :)

En saanut yhtään parempaa kuvaa Eltonista, koska se ei suostunu tulemaan lähemmäs (Elton on siis toi keskimmäinen). 

Mulla on ensiviikon keskiviikkona tallilla estekisat, mihin meen Spedellä ja Taavilla 50 cm. :):):)