Kun mulla on siis häkkikaappi ja sitten semmonen pienempi kaappi missä pidän eniten omia kamojani. Mutta siis tässä postauksessa kerron että mitä siellä mun pienemmässä kaapissa on. Se kaappi ei oo mitenkään hirveen iso. Siinä on ylä- ja alahylly, sekä kaks koukkua molemmilla puolillla. Siinä alahyllyllä on kassi, missä on mun: turvaliivi,kypärä,hanskat ja 3 raippaa. Siinä alahyllyllä on myös mun 2 eri kengät (toiset niistä on talviratsastus kengät). Sen jälkeen siirrytään niihin koukkuihin. Ekassa koukussa on sellanen NS. kassi\pussi missä on mun satulasaippua,valjasrasva ja 3 sientä. Ja siinä tokassa koukussa on heijastin rintaremmi ja juoksutus apuohjat. Viimeiseksi siirrytään siihen ylähyllyyn missä on: vähän vajaa paketillinen pikkusieniä, heppanameja, linimenttiä, hyttysmyrkkyä (mulle siis), hyönteismyrkkyä (Spedelle) ja psylliumia (mistä oonkin jo aikesemmin kertonut). Yritän saada tästäkin kaapista kuvia tänne. En laita tähän postaukseen ollenkaan kuvaa nimittäin laitan seuraavaksi kuvan siitä mun häkkikaapista. :)