Mä halusin tehä tän postauksen jo nyt, koska mun mielestä tätä on ainakin kiva kirjottaa ja oon muutenkin teille velkaa, koska en oo kirjoittanut tänne mitään pitkään aikaan, paitsi ne tämän päiväiset postaukset. Mulla ei oo mitään väliä että missä järjestyksessä mä teen nää mutta kirjotaan nää nyt näin. Ja tässä postauksessa kerron vaan harjauksen ja nää. Mutta nyt aloitetaan. Eli siis: putsaan kaikki kaviot, harjaan jalat, harjaan hännän, harjaan harjan ja otsatukan, harjaan pään, harjaan "vartalon" näillä harjoilla tässä järjestyksessä: kumisuka, kovaharja, pölyharja, karheaharja ja toosi pehmeäharja. Mutta, jos en kerkeä harjata kaikilla harjoilla ja on TOSI kiire niin sitten harjaan pelkästään tolla karheallaharjalla. Eiköhän jo 4 postausta riitä tälle päivälle aika hyvin. Huomenna tulee 1-2 postausta. Moikka! :)