Eilen olin koulutunnilla. Kun mä menin eilen talliin ja etin tuntilistaa niin se ei ollut siellä. Se on yleensä mulle tuttua että tuntilista ei oo tallissa kun mä meen sinne koska, mä oon aina niin ajoissa tallilla niin mä käyn sitten aina kysymässä sisältä että kellä mä meen. Ja mulle sanottiin vaihtoehtoja koska sinne mun tunnille tuli mun lisäks kaks ihmistä plus sen ratsastuksen opettajan lapsi. Sitten mä sanoin että mä meen Humpalla ja just kun mä olin lähtemässä takaisin talliin niin se mun ratsastuksen opettaja sano että mä voisin mennä Utulla jos mä haluun. Utu on siis tunti heppa mutta se käy harvoin tunneilla. Utu on virallisesti sen mun ratsastuksen opettajan heppa ja melkein vaan se ratsastaa sillä. Mutta se mun ratsastuksen opettaja sano että mä pärjäisin Utulla tosi hyvin. Ja sitten mä päätin mennä Utulla ja se meni tosi hienosti. Se tunti oli kaikin puolin täydellinen.