Tässä postauksessa kerron, että mitä tehtiin kun ratsastettiin tänään mun kaverin kanssa Spedellä.

Ratsastusta.jpg

Toi kuva on varmaan tosi hämäävä, mutta ainakin toivottavasti ymmärrätte siitä jotain edes sillon kun kerron mitä tehtiin. Mun kaveri ratsasti siis ensin. Mentiin koko ratsastus ympyrällä. Se alotti sillä, että se teki pysähdyksen ton punaisen pisteen kohdalle, sitten se siirty raviin violetin pisteen kohdalla, takaisin käyntiin sinisen pisteen kohdalla, käyntiä, raviin sinisen pisteen kohdalla, takaisin käyntiin violetin pisteen kohdalla ja sitten tehtävä alkaa alusta. Sen jälkeen se meni tota ympyrää kevyessä ravissa ja aina kun mä sanon että: Käyntiin, niin sitten se siirty käyntiin ja laski viiteen ja sitten se siirty takaisin raviin. Sen jälkeen se meni tota TOSI huonosti piirrettyä "kahdeksikkoa" niin, että tuolta violetilta pisteeltä se ravas tolle linjalle, siirty käyntiin ton pinkin pisteen kohdalla, käveli seuraavalle violetille pisteelle ja alusta. Noi tehtiin molempiin suuntiin. Sitten alkoi laukat. Ensin tehtiin nostoja niin, että laukattiin vaan pari askelta, sen jälkeen puol kierrosta, kierros ja lopuks kaks kierrosta. Noikin tehtiin molempiin suuntiin. Se mun kaveri ei ravannu loppuraveja ollenkaan, koska mä menin sitten niin, että ensin vähän ravasin, sitten laukkasin, vaihdoin suunnan, tein samat jutut toiseen suuntaan ja menin loppuun tota "kahdeksikkoa" ravissa vähän aikaa. Lopuks mä vaan ratsastin talliin. 

Anteeksi, koska selitykseni oli TODELLA huono tähän ratsastus juttuun. Postauksiakaan ei ole tullut, koska on ollut vähän ongelmia netin kanssa tällä koneella jolla kirjoitan nää kaikki postaukset. 

Mutta loppuun pari kuvaa, jotka otin eilen. :)IMG_20170319_191101.jpgIMG_20170319_161540.jpgIMG_20170319_161533.jpg

Tää kuva on siitä ihana, koska Spede näyttää siltä, että se ottais aurinkoa. <3