Mä oon siis poistanu: Mun häkkikaapin sisältö ja Olen aika huonomuistinen postaukset, koska en ole kummassakaan muistanut kaikkia juttuja mitä siellä mun häkkikaapissa on. Ja nyt yritän siis vielä kerran tehdä mun häkkikaapin sisällöstä postauksen niin että muistaisin kaiken mitä siellä on. Nyt ensin tarkennan vähän että missä se mun häkkikaappi on. Eli siis se mun häkkikaappi on tallin yläkerrassa. Ja tallin yläkerrassa on siis tallitupa missä on ne pienemmät kaapit ja sitten on ns. kylmä puoli missä on siis ne häkkikaapit. Ensin yks juttu ennenkun alan kertomaan siitä itse sisällöstä. Siis tota se häkki kaappi on sellanen että se on semmonen ns. pitkä kaappi missä yksäreiden omistajat saa pitää omia ja hepan kamoja. Ja tota järjesteltiin mun kaverin kanssa keskiviikkona se mun häkkikaappi. Ja mun häkkikaappi vaihtui kun mun siinä edellisessä häkkikaapissa ei ollut sellasia hyllyköitä eikä sellasia koukkuja\nauloja mihin voi laittaa kamoja. Koska siellä oli yks vapaa kaappi missä oli ne hyllyt ja koukut niin sain luvan ottaa sen sitten ittelleni. No nyt alotetaan se itse häkkikaapin sisältö postaus! Siinä häkkikaapissa on kaks hyllykköä ja siinä ylimällä hyllyllä on: 5 satulahuopaa, 2 tumman sinistä toppaloimea (en muista minkä grammasia ne on), 1 vaalean sininen sadeloimi, 1 puna-oranssi fleeceloimi ja 1 viltti. Sitten siinä alimalla hyllyllä on 2 ämpäriä, 1 litran kauha, kori missä on riimuja ja naruja, suojat, 1 kumilenkki ämpäri, pintelit, pintelipatjat, 2 ylimäärästä harjaa, 1 ylimääränen kaviokoukku ja 1 ns. pesukinnas. Nyt siirrytään siihen koukku\naula juttuun ja siinä on siis kolme koukkua. Siinä ekassa koukussa on: 2 ohjat ja sellaset suitset joissa ei oo kuolaimia tai mitään. Tokassa koukussa on juoksutusliina. Ja vikassa koukussa on koukku missä on: 2 normaalia otsapantaa ja 1 kärpäsotsapanta. Sitten siellä lattialla on laatikko missä on mun kisakasseja. Siinä pitäis olla kaikki mitä siellä tällähetkellä on:). Sitten kun taas pystyn laittamaan uusia kuvia tänne niin sitten laitan mun häkkikaapista kuvan.