Eli mun olis tänään tarkoitus mennä maastoon mun kaverin kanssa. Se mun kaveri menee sen shetlannin ponilla ja mä menen Spedellä. Ennenkuin me mennään maastoon niin me sovittiin että me laitetaan hepat tosi hienoiksi. Ainakin mä leikkaan Speden hännän ja pesen sen. Sitten mä leikkaan Spedelle pienen niskasiilin, että on helpompi laittaa riimua niin, että otsatukka ja harja  jakautuu niin ettei harja mene sottaiseksi. Sitten mä leikkaan Spedeltä liikavarpaat vuohisista. Ja liikavarpaissa ei ole siis tuntoa joten ne voi huoletta leikata pois. Mä leikkaan liikavarpaat sekä etu- että takajaloista. Sitten nypin vähän niitä vahän isompia liikavarpaita mitkä ovat etujaloissa, vain vähän ylempänä. Ja ne isommat liikavarpaat pitää nyppiä vähitellen päivä kerrallaan ja niitä ei saa leikata. Sitten leikkaan vuohis tupsut etu- ja takajaloista. Viimeiseksi mä varmaan pesen Speden jalat. Ja tietenkin harjaan kunnolla kaikkialta ja teen kaiken harjauksen ja muun perusteellisesti. Sitten mä laitan Spedelle kamat ja sitten me lähetään maastoon.