Spedellä on ruskea yleis-satula ja siinä satulassa on häntäremmi koska se Speden satula valuu vähän eteenpäin. Siinä satulassa on turvajalustimet kumilenkeillä. Ja ihan normaalit jalustinhihnat. Sillä on ihan normaali satulavyö. Ja ruskea satulahuopa. Ja  häntäremmissä siinä kohdassa mikä laitetaan hännän alle niin siiinä on pehmuste. Ja myös siinä on pehmuste mistä se lähtee se häntäremmi. Spedellä on kahdet suitset. Ruskeat ja mustat. Mä käytän tällä hetkellä ruskeita suitsia. Niissä on ruskeat kumiohjat ja sitten kuolaimina on kolmipalat.Ja Spedellä on siis turparemmittömät suitset. Ja otsapanta sillä on sillainen että siinä on sellaisia kultaisia palkkeja. Ne mustatkin suitset on turparemmittömät ja niissä on hopea timanttiotsapanta. Ja kuolaimet on raviponi kuolaimet. Ja niissä on mustat kangasohjat. Sitten Spedellä on mustat horzen suojat etu- ja takajalkoihin. Ja sitten sillä on myös tummansiniset horzen etusuojat. Tällä hetkellä käytän niitä mustia suojia. Kertokaa kommentteihin jos haluatte postauksen missä kerron mitä mun häkkikaapissa on eli siellä on kaikki Speden loimet yms. Ja sitten mitä mun pienemmässä kaapissa on eli siellä on mun kaikki kypärä yms. Ja siellä on Speden linimenttejä yms. Ja sitten myös haluatteko postauksen mun harjapakin sisällyksestä? Kuvassa Spede satula selässään joskus pari viikkoa sitten.:)20160628_162600.jpg