Menin Spedellä eilen pohkeenväistöjä. Vasemmassa kierroksessa mä mä väistin uralta uran sisäpuolelle. Ja oikeessa kierroksessa mä väistin uran sisäpuolelta uralle. Mä en tehnyt eilen oikeastaan muuta kun niitä pohkeen väistöjä. Tein ne aina käynnissä. Paitsi kerran kokeilin molempiin suuntiin mennä ravissa. En oikeastaan kyllä mennyt mitään raviväistöä. Se meni jonkun yhden tai kaksi askelta sitä väistöä mutta se meni  kyllä tosi hyvin. Ensin tein niin että tein väistön käynnissä ja siirryin raviin. Sitten myöhemmin niin että tein väistön käynnissä ja nostin käynnissä laukan. Ja silloin kun tein sen raviväistön niin nostin ravista laukan koska olisi ollut ihan turhaa siirtyä käyntiin. En edes tehnyt mitään voltteja/ympyröitä koska keskityin vaan niihin pohkeenväistöihin. Ja Spedehän ei osannut pohkeen väistöjä ennenkuin se tuli mulle joten se on kullä siihen nähden kehittynyt tosi paljon. Kuvassa Spede vanhalla kotitallilla:)20150724_162649.jpg