Aattelin vähän kertoa siitä, kun olin viime sunnuntaina auttelemassa iltatallissa. Ja ylipäätään kerron siitä mitä tein sillon sunnuntaina tallilla. 

Kun menin tallille, niin menin heti liikuttaa Spedee. Eka aattelin et olisin ratsastanu, mutta sitten päätin päästää Speden irti maneesiin, koska siellä ei ollut ketään. Oltiin siellä noin 20 min ja mentiin sellasta maastoreittiä pitkin talliin. Kun Spede oli liikutettu, niin mä tein Speden ruoat.

Noitten jälkeen menin ratsastamaan yhellä tallin hepalla, Donitsilla. Menin sillä sileetä itsenäisesti. Mun kanssa samaan aikaan oli ratsastamassa Kirjonurmen tallin toinen omistaja. Se kerkes lähtee mun ratsastuksen aikana jo pois, joten ratsastin vielä vähän aikaa ihan yksin. Menin väistöjä, pysähdyksiä ja siirtymisiä. Lopuks menin vähän aikaa ilman jalustimia. Donitsi oli muuten ihan super, mutta vähän laiska. Kun olin laittanu Donitsin pois niin aloin jakamaan kauroja. Kun olin jakanu ruoat, niin se tallin toinen omistaja alko hakemaan haettavia heppoja sisälle. Lopuks päästettiin hepat. Heppojen portit siis avataan ja ne juoksee sisälle omiin karsinoihinsa.

Postaus oli nyt aika lyhyt kirjoitusten osalta, mutta loppuun kuvia tallinhepoista.

IMG_20170207_194944.jpg

Donitsi.

IMG_20170207_194901.jpg

Ap.

IMG_20170207_194750.jpg

Hamppi.