Mulla on siis tää viikko syyslomaa joten tänne pitäis tulla joka päivä ainakin yks postaus. Mä käyn myös varmaan joka päivä tällä viikolla tallilla, koska Spedellä oli viime viikolla  3 päivää vapaata. Veikkaan että Spedellä on ehkä yks vapaa tällä viikolla. Mä meen tällä viikolla koulukisoihin sunnuntaina Spedellä. Ja ne on mun ekat koulukisat. Ne on sekä mun että Speden ekat koulukisat. Mua sen takia vähän jännittää, koska Spede ei aina nosta sitä laukkaa mitä pitäis. Ja myös siks, koska Spede ei oo IKINÄ nähnyt kouluaitoja ja se saattaa vähän pelätä niitä. Koska jos Spede pelkää niitä kouluaitoja niin me ei päästä kulmiin ja sitten se nostaa väärän laukan. Mutta toivotaan parasta. Mun piti mennä viikonloppuna horse show:uhun mutta en päässyt joten meidän pitää mennä tällä viikolla horzeen, koska siellä koulukisoissa ei saa olla raippaa mutta siellä on pakko ollla kannukset. Muttakun mulla ei oo kannuksia ja ne pitää ostaa. Ja jos mennään sinne niin ostan myös valkosen huovan ja mulle uudet kisahousut. Mut joo ei mulla nyt oo mutta kerrottavaa. Kuvassa oon Spedellä kouluvalmennuksessa:).IMG-20160817-WA0004.jpg