Anteeks, koska en oo pitkään aikaan kirjotellu tänne MITÄÄN. Mutta siis tässä postauksessa kerron erilaisista jutuista mitä oon viimeaikoina tehnyt.

 

Pelto

Oon nyt viimeaikoina ollu kaks kertaa pellolla. Kun kerroin yhessä postauksessa että olin Spedellä ekaa kertaa pellolla kun se on ollu mulla tolla tallilla. Niin sen jälkeen oon ollu vielä kaks muuta kertaa pellolla. Kun olin Spedellä tokaa kertaa pellolla kun Spede on ollu mulla tolla tallilla niin meillä oli kaverina mun kaveri ja se meni Otolla. Sillon Spede meni tosi lujaa. Mutta sillon kun olin eilen pellolla niin meillä oli mukana mun kaveri ja sen poni Helmi. Sillon Spede meni TOSI lujaa.

 

Estevalmennus

Tähän ei nyt oo mitään ratapiirrosta tai en muutenkaan aio kertoa radoista, koska siitä valmennuksesta on sen verran kauan niin en edes muista koko ratoja. Mutta siis yleensä oon ollu noissa valmennuksissa Donitsilla mutta nyt menin Spedellä. Ja se meni kyllä TOSI hyvin. Esteet oli alkuun jotain 50 cm. Ja loppuun ne oli 60 cm tai ihan pikkasen enemmän. Spede tiputti kaks puomia vikalla radalla, mutta se ei haitannu. Spede meni kyllä muuten tosi hyvin eikä kieltäny tai tiputtanu mua alas selästä.

 

Estetunti

Oon ollu myös parilla estetunnilla jotka on menny myös muuten tosi hyvin vaikka kerran tipuin. Se tippuminen meni niin että Spede pelkäs jotain puomeissa mitä me mentiin ja sit se veti tosi jyrkän uukkarin ja sit mä tipuin. Mut Spede on kyllä muuten hypänny tosi hyvin.

 

Juoksutus ja maasto

Juoksutin Spedee maanantaina noin 20 min ja sitten me käveltiin yhtä maastoreittiä pitkin talliin. Mulla ei oo hirveesti mitään muuta sanottavaa tähän kun et Spede oli aika laiska koska ei löydetty juoksutus raippaa mistään.

Tässä pitäis olla kaikki sellaset jutut mitä oon viimeaikoina tehny, mutta oonhan mä sileetäkin menny mut niistä ei nyt mitenkään hirveesti sanottavaa oo.

Kuvaa en taaskaan valitettavasti saa. :(

 

<3