En keksiny tälle postaukselle parempaa nimee mutta siis tässä postauksessa kerron vähän niitä "Ehdotuksia" siitä että minkälaisia postauksia mä tekisin. Koska en oo saanu kommentteja siitä että tekisinkö joulukalenterin joulukuussa niin aattelin sitten että en tee, mutta aina sillon kun teen postauksen sillon joulukuussa niin se olis sitten kumminkin jotenkin erikoinen. Tässä postauksessa mä en laita ehdotuksia siitä että minkälaisia postauksia mä teen sillon joulukuussa, vaan laitan ehdotuksia sellasista postauksista mitä voisin tehä muutenkin. Ja tässä se lista on: kuvapostaus, tallipäiväpostaus, varustepostaus, loimipostaus (kuvia), harjapakin sisältöpostaus (uusi versio) ja hoitorutiinipostaus. Mitäs ootte mieltä??? Joulukuussa saattaa tulla osittain samanlaisia postauksia mitämä äsken mainitsin, mutta ei todellakaan aina. Ja koska en nyt jaksa laittaa sitä tonne listaan enään niin voisin myös sitten kesällä tehä sellasen postauksen kun oon leirillä että kertoisin sitten sen leirin jälkeen vähän kaikkee mitä mä siellä leirillä tein. Esimerkiksi hepat\ponit kellä menin, tunnit ja muuta hauskaa mitä mä siellä tein. Ja meen varmaan ens vuonna esteleirille missä olin kyllä tänäkin vuonna:). Nyt ei oo tullu postauksiin kuvia, koska mun pitäis ladata uusia kuvia tähän tietokoneelle. Mutta yritän huomenna vähän  räpsiä kuvia tallilla ja ladata niitä tähän koneelle ja liittää niitä sitten näihin postauksiin. PS. huomenna alkaa se juttu mistä kerroin "Eka vuosipäivä <3" postauksessa, että mulla tulee tänne postaus 2-4 kertaa viikossa.:)