Ostin Spedelle pari juttua eilen (sunnuntaina). Kun tuurissa oli siis esteratsastuksen suomenmestaruudet niin me oltiin siellä. Siellä oli siis Miia (tallin omistaja), Meija (tallin toinen omistaja), Henna (yksityis hevosen omistaja), Hilla (mun kaveri), Silja (mun kaveri), Elina (mun kaveri) ja minä. Ensin käytiin siellä tuurin kyläkaupassa. Mä ajattelin että jos löydän sieltä kyläkaupasta jotain halpaa heppa kamaa niin voisin ostaa jotain. Mutta en löytänyt. Olisin muuten ostanut kaikki heppa kamat sieltä kyläkaupasta muttakun tiesin että sielä kisapaikalla on heppa kamoja. Siellä oli siis sellainen iso teltta missä oli kaikkia pikku kojuja missä myytiin heppakamoja. Nyt päästään siis siihen että mitä mä ostin sieltä. Kerron että mitä ostin ja paljon ne maksoi. Ostin sellaisen otsapannan missä oli isoja sinisiä timantteja. Se maksoi 15e!!!. Sitten ostin kumitutit. Kumitutit on sellaisen mitkä laitetaan kuolaimiin. ne on mustat ja ne maksoi 4e. Sitten ostin sellaisia hevosnameja ne on sellaisia "kovia" muffinseja. Ne maksoi 2.50e. Kuvassa minä Spedellä koulu valmennuksessa. 20160422_192049.jpg