Tässä postauksessa kerron estekurssista jolla olin kolme päivää. Kerron vähän mitä tehtiin yms.

Keskiviikko 28.12.2016.

Mentiin puomeja ja innaria. Alkuun mentiin ihan normi alkuverkka ja sitten mentiin ravipuomeja. Sen jälkeen tultiin ravipuomeja, nostettiin laukka ja mentiin innari. Lopuks mentiin  laukkapuomeja ja innaria. Ja loppuverkka. Keskiviikkona olin siis Spedellä tunnilla.

Torstai 29.12.2016.

Mentiin innareita, oksereita, sarjoja ja pientä radan pätkää. Alussa mentiin taas tietty normi alkuverkka ja sitten mentiin innareita. Sitten mentiin oksereita ja sarjoja. Lopuks mentiin pientä radan pätkää. Loppuun loppuverkka. Tostaina olin siis Donitsilla tunnilla.

Perjantai 30.12.2016.

Perjantaina olin kahella hepalla tunnilla. Ekan tunnin menin Donitsilla ja tokan tunnin Spedellä. Hypättiin sarjoja, vesimattoa ja rataa. Hyppäsin Spedellä ekaa kertaa vesimattoa ja Spede meni sen tosi kiltisti. Alkuun taas alkuverkka sitten hypättiin vähän yksittäisiä ja sitten mentiin pientä radan pätkää. Sen jälkeen mentiin vaan yks rata ja tehtiin loppuverkka.

Tää estekurssi oli siis ihan Kirjonurmella (eli siellä missä Spede asuu), joten olin mun kaverilla siellä yötä, koska se asuu siellä. :):):)