Eli siis toi otsikko on siks 'Jes!' koska Spede siirtyi eilen yksäripuolelle. Se oli mulle siks yllätys, koska mä sain tietää vasta eilen että se siirtyy yksäripuolelle. No siinä siirtämisessä ei ollu paljoa mitään tehtävää. Mä kävin eilen mun kaverin kanssa maastossa NS. alkukäynneillä, mutta me myös ravattiin vähän. Sen jälkeen me mentiin vielä vähäks aikaa maneesiin ja mä laukkasin ja ravasin molempiin suuntiin. Kun olin laittanu Speden pois niin sitten alkoi se muutto. Eli alotin sillä että vein siihen karsinalle Speden viltin ja sadeloimen. Sitten kirjotin teippiin Speden loimitus ohjeet ja laitoin sen teippipalan siihen karsinan oveen. Sen jälkeen kirjotin vielä yhteen toiseen teippiin Speden ruokamäärät ja laitoin sen teippipalan siihen karsinan oveen. Ja sitten vielä laitoin vikaan teippipalaan Speden oikean nimen ja kutsuma nimen, sitten laitoin senkin siihen karsinan oveen. Sen jälkeen vein Speden satulan yksärien satulahuoneeseen, kirjotin teippiin Speden nimen ja laitoin sen teippipalan siihen satulatelineen yläpuolellle. Tein samat jutut Speden suitsille eli laitoin sen kahdet suitset siihen suitsipidikkeeseen, kirjoitin teippiin Speden nimen ja laitoin sen teippipalan sen suitsitelineen yläpuolelle. Toin vielä sen jälkeen Speden harjapakin sinne satulahuoneeseen. Sitten vielä laiton siihen karsinan oveen Speden riimun ja riimunnarun. Kaikki olikin  sitten valmista:). Tähän postaukseen ei tule kuvaa:(.