Olin viikonloppuna vaelluksella. Me vaellettiin velisjärven leirikeskukseen. Mä en vaeltanut Spedellä koska se olis ollu liian pitkä matka Spedelle. Me vaellettiin 2,5 tuntia per yks suunta. Mä menin tallinhepalla. Menin Utulla. Utu oli reipas kun mentiin sinne mutta se oli vähän rauhallisempi kun tultiin poispäin. Utu on siis sellainen  suomenhevonen. Me oltiin siis yks yö siellä velisjärvellä. Kerron vähän mitä me tehtiin siellä velisjärvellä. Me syötiin, uitiin, käytiin saunassa ja meillä oli leikkimielinen viis ottelu. Ja kohokohtahan oli se kun hepat karkas..... Ensin karkas mun kaverin poni. Sitten karkas Belinde ja Emily. Ja lopuks karkas Siksak,Elton,Utu,Hirna,Donitsi ja Eemeli. Yks tarha ei karannut onneks. Sitten vielä kun oltiin aamupalalla niin karkas vielä Siksak,Elton,Utu,Hirna,Donitsi ja Eemeli. Kun ekan kerran ne karkas aamuyöllä. Sitten me lähdettiin vaeltamaan aamulla noin 12.00 aikaan takasin tallille. Kuvassa Spede entisellä kotitallilla. :) Kuva saattaa näyttää samalta kun mun yks toinen kuva mutta ei ole.20150611_123345.jpg