Viime lauantaina mulla oli vähän parempi tuuri. Sain siis lauantaina ruusukkeen koulukisoista. Sain ruusukkeen Utulla koska Spede nosti väärän laukan oikeessa kierroksessa. Mutta muuten meni ihan hyvin. Mun pisteet Utulla oli kai 148-149 en muista tarkalleen. Ja Spedellä mun pisteet oli 131. Siinä mun luokassa oli 7 lähtijää joten siinä palkittiin 2 ratsukkoa. Mulla ei oo muuta kerrottavaa niistä koulukisoista mut kerron vähän siitä vielä kun olin Spedellä estetunnilla sunnuntaina. Ja olin silleen ihan yllättyny, koska Spede ei kieltäny kertaakaan sillä tunnilla. Koska Spede hyppää vähän epävarmasti sen takia että Spede on perjaatteessa vasta alottanu hyppäämisen. Onhan se hypänny jo jotain vuoden niinku säännöllisesti mut joo. Me hypättiin ristikkoo ympyrällä, okseria ja pystyä. Ei mulla tänään muuta.