Kävi siis niin että kun mä hajotin mun puhelimen noin pari viikkoa sitten ja noin päivä myöhemmin sain sitten uuden. Mutta mun edellinen puhelin oli samsung mutta nyt mulla on LG. Niin jostain syystä siihen käy jotkut samsungin laturit ja jotkut ei. No kuulokeilla en pysty kuunteleen ollenkaan koska puhelin ei ilmoita että kuulokkeet kytketty. En tiedä että onko vika kuulokkeissa vai puhelimessa. Ei siinä vielä kaikki...... koska mun pitäis siirtää siis mun puhelimelta kuvia tietokoneelle. Ja en siis pysty kirjoittamaan blogia puhelimella koska puhelin ei anna kirjoittaa ( ei johdu puhelimesta koska entisellä puhelimella oli sama juttu ). Koska kuvien siirtämiseen tarvitaan sellainen piuha joka kävi entiseen puhelimeen mutta tähän nykyseen ei. Kun eilen kokeiltiin siirtää niitä kuvia mutta ei onnistunu. Joten sen takia ei tullut postausta tai uusia kuvia. Joskus tulee postauksia missä ei ole kuvia mutta yritän laittaa mahdillisimman paljon postauksia missä olis kuvia. Ja jos  teistä jollain on LG puhelin niin kertokaa onko teillä samoja ongelimia ollut tai on. Mutta nyt siirrytään siihen itse ''Ratsastusta'' postaukseen. Eli kerron suunnulleen  viikon ratsastuksista. En vältämättä kerro ihan kaikista mutta melkein kaikista.  Eli koska on maanantai niin kerron mitä tein viime viikon maanantaina. Menin ympyrällä koko ratsastuksen ajan. Menin oikeestaan vaan kaikki askel-lajit läpi mutta ratsastin silti melkein tunnin. Tiistaina mulla oli tunti ja olin tunnilla tallin hepalla ja Spedellä oli vapaa. Keskiviikkona mä menin ravipuomeja. Torstaina menin kevyesti koulua. Perjantain Spedellä oli kengitys ja sen jälkeen mä juoksut Spedee aika kauan. Lauantaina Spedellä oli vapaa koska en saanut kyytiä tallille. Sunnuntaina mä ratsastin aika kevyesti koulua. Ja Spedellä oli tänään ( maanantaina ) vapaa . Kerroin sittenkin kaikista. :) No eipä se varmaan teitä haittaa. Kuva on vähän epäselvä koska Spedeä näkyy  niin vähän. Mutta kuitenkin. Spede yrittää ottaa ruohoa aidan toiselta puolelta. Kuvassa Spede on nykyisellä kotitallilla.20160701_164155.jpg