Tässä postauksessa aattelin kertoa tän viikonlopun suunnitelmista. No, ensinnäkin Elina tulee meille tänään yöks. Se on meillä koko viikonlopun. Ja Elinahan siis asuu siellä tallilla. Tänään en mee ollenkaan tallille, koska mennään Elinan kanssa kuutamohiihtoon. Eli siis siellä hiihdetään Päijänteellä (järvellä) sillonkun on pimeetä ja kuutamo valaisee sinne järvelle. Huomenna tai sunnuntaina meen Spedellä estetunnille ja toisena noista päivistä mennään ehkä pellolle tai maastoon.

Kai meillä muitakin suunnitelmia on tälle viikonlopulle, mutta tässä oli kaikki mitä muistu mieleen. :)

Tähän loppuun tulee pari kuvaa mitkä on otettu kun oltiin pellolla mun kaverin kanssa. :)

Screenshot_2017-02-10-15-12-37.jpg

Takana on Spede ja minä. Edessä on mun kaveri ja sen poni Otto. <3

Screenshot_2017-02-10-15-12-48.jpg

Minä ja Spede oikealla. Mun kaveri ja Otto vasemmalla. <3