Tässä postauksessa aattelin kertoa, että mitä varusteita mulla on Spedellä tällä hetkellä käytössä sillon kun ratsastan sillä.  

Kerron ensiks, että mitä varusteita mä yleensä käytän kun mä ratsastan Spedellä:

Satula: Spedellä on mustaruskee yleis-satula, missä on satulan, satulavyön ja satulahuovan lisäks myös: häntäremmi ja karvaromaani.

Suitset 1: Spedellä on kahdet suitset, este- ja koulusuitset. Koulusuitsissa on aika ohuet nivelkuolaimet. Koulusuitsia käytän kun meen: koulua, ilmansatulaa tai käyntimaaston. 

Suitset 2: No, nää toiset suitset on tietenkin sitten ne estesuitset. Estesuitsissa on suht paksut kolmipalat. Estesuitsia käytän sillonkun meen: esteitä, puomeja, valmennuksissa, kisoissa tai käynti-,ravi-,laukkamaastoon. 

Suojat: Spedellä on kahdet horzen etusuojat (mustat ja siniset) ja yhdet horzen takasuojat jotka ovat myös mustat.

Pintelit: Pinteleitä käytän TOSI harvoin. Koska en saa niitä ikinä laitettua niin, ettei ne aukeis heti käynnissä. Joten siks käytän niitä TOSI harvoin. Mutta Spedellä on siis TOSI monet pintelit, vaikka en tee niillä mitään. Niitä vois ehkä vähän myydä....

Seuraavaks kerron, että mitä varusteitä käytän kun hyppään ja meen sileetä:

Hyppäys: Kun hyppään, niin mulla on tietenkin satula ja sitten mulla on ne estesuitset, missä on ihan vähän kovemmat kuolaimet, kun niissä estesuitsissa. Sitten käytän niitä mustia etusuojia. Mutta kun oon estekisoissa, niin sillon käytän myös niitä mustia takasuojia.

Silee: Kun meen sileetä, niin mulla on tietenkin myös sillon satula. Oikei, ei aina mut oo.... :) Sitten mulla on ne koulusuiset kun meen sileetä. Jos meen OIKEIN raskaasti             , niin sillon laitan myös ne mustat etusuojat. Ja tietenkin jos oon kouluvalmennuksessa tai koulutunnilla niin sillon yleensä laitan suojat. :):):)

Tällänen postaus tänään. Seuraavaks tulee varmaan taas päivittelyjä tallilta.

😛