Mä veikkaan, että mun postaukset on tosi tylsiä. Ne on ainakin mun mielestä tylsiä, koska kerron aina vaan siitä että miten ratsastin viimeks. Mut en vaan oikeen tiiä, mitä voisin tänne kirjottaa. Voisinhan mä tietty laittaa jotain kuvapostauksiakin, mutta en sitten tiiä että tykkäättekö te sellasista postauksista. Ja onhan mulla sellasiakin postauksia missä kerron esimerkiks mun kaappien sisällyksistä, mutta mulla on varmaan eniten sellasia postauksia missä kerron siitä miten viimeks ratsastin. Kun ei mulle tuu oikein mitään mieleen mitä muuta voisin tänne kirjottaa. Aattelin, että voisin tehä tänne esimerkiks postauksen mun kisapäivästä tai jotain. Mutta joka tapauksessa vähän jotain erilaisempiakin postauksia, kun vaan sellasia mitä yleensä kirjotan tänne.

 

 

Mut nyt joka tapauksessa vähän siihen ratsastukseenkin. Mutta en aio kirjottaa ainakaan tähän postaukseen että miten ratsastin viimeks. Tai no perjaatteessa joo mutta perjaatteessa en. Koska kerron vaan että mitä oon tehny viimepäivinä. Eli siis sanon keskiviikon ja torstain ratsastuksista, koska maanantaina ja tiistaina Spedellä oli vapaa ja kerroin jo edellisessä postauksessa että mitä tein sunnuntaina. Menin siis keskiviikkona Spedellä koulua ja tein siirtymisiä ja hidastuksia. Sitten torstaina (eilen) menin puomeja. Menin ympyrällä puomia laukassa ja ravissa. Tänään (perjantaina) mä meen kouluvalmennukseen ja toivottavasti menee hyvin. PS. 22. marraskuuta mulla ja Spedellä on eka vuosipäivä.