Nyt mä kerron mitä mun harjapakin sisällä on. Mulla on sininen horzen harjapakki. Siinä mun harjapakin keskeskellä on semmoinen pieni väliosa ja siihen voi laittaa myös tavaroita. Ja sen saa nostettua pois. Siinä mulla on etu- ja takasuojat, sakset, pääharja, kaviokoukku, pieni pussi heppanameja, ja ihan pieni litteä pussi sellaista haava geeliä. Sitten siinä on selläinen iso-osa missä mulla on harjat yms. Eli siinä isossa-osassa on pölyharja, häntäharja, harjakampa, sieni, kumisuka, kovaharja ja karheaharja. Mulla on kaks muuta harjaa mun kaapissa ja yks ylimääräinen kaviokoukku. Koska en tarvinnut niitä mihinkään niin ne on nyt mun kaapissa missä säilytän Speden kamoja. Kuvassa Spede karsinassa ennenkuin lähdetään maastooon. HUOM! Spede ei ole oikeasti noin pieni vaan karsinan sienät on vaan tosi pitkät. Koska  koska kuvassa oleva karsina ei ole Speden.:)20160628_155233.jpg