Ei oo tullut nyt mitään postauksia, koska en oo voinut julkaista niitä. Oon kirjoittanut monia postauksia mutta kun yritän tallentaa ja julkaista postausta niin se ilmoittaa että: "Jotain meni pieleen artikkelia tallentaessa, yritä uudelleen." Ja vaikka oon yrittänyt uudelleen niin se ilmoittaa taas ton saman jutun. Mutta nyt se antaa taas tallentaa ja julkaista näitä:). Ongelma saattaa myös osittain johtua siitä, että kirjoitan nyt eri koneella millä aikaisemmin. Koska sain käyttöön mun äidin koneen.

 

Mutta nyt siihen että olin sunnuntaina mun kaverin kanssa pellolla. Spede oli käynnissä normaali, mutta sitten kun lähdettiin raviin niin Spede oli vähän normaalia reippaampi. Kun me laukattiin niin aina laukan nostossa Spede veti 2-3 pientä pukkia ja sitten se lähti kiitolaukkaa (en tiiä voiko sitä sanoo kiitolaukaks mut joo). Kun mentiin loppuraveja ympyrällä niin Spede meni tosi reipasta ravia, koska se halus kokoajan vaan laukata. Sitten me käveltiin vielä vähän aikaa ja lopetettiin. Ratsastettiin yhteensä vähän reilu 30 min. Ja ratsastin siis viimeks sillon sunnuntaina. Koska: maanantaina olin tallin hepalla estevalmennuksessa enkä jaksanut ratsastaa enään sen jälkeen, koska mun ryhmä loppui vasta 20.30, eilen eli tiistaina Spede sai rokotuksen (Spede sai tetanus- ja hevosinfluenssarokotteen) ja tänään en voi mennä tallille, koska ei oo kyytiä:(. Mutta huomenna mä meen tosi kevyesti kaikki askel-lajit läpi ja sitten meen kevyeeseen kouluvalmennukseen perjantaina. Yritän laittaa näihin postauksiin jatkossa kuvia jos onnistun:).