Lupasin edellisessä postauksessa, että seuraava postaus on jotenkin spesiaali. Tässä postauksessa kerron siitä, että minkälainen mun päivä oli kun Spede tuli mulle. Eli siis Spede tuli mulle 23.11.2015. Pääsin koulusta 14.30 ja oli maanantai. Spede tuotiin mulle, koska meillä ei ollut mitään koppia (ei oo kyllä vieläkään). Spede tuli joskus 17.00-18.00 välillä. Ennenkuin Spede tuli niin katottiin mulle sellanen häkkikaappi (sain pikkukaapin vasta myöhemmin). Laitettiin myös teipit satula -ja suitsitelineitten yläpuolelle. Kun Spede tuli niin se laitettiin karsinaan ja annettiin heinää. Laitettiin Speden kamat paikoilleen ja laitettiin ruokamäärät karsinan eteen. Taluttelin Spedeä vähän aikaa maneesissa ja harjailin tooosi pitkän ajan. Sitten annoin Spedelle sen iltaruoat ja katoin, että kaikki on kunnossa. Sen jälkeen mun piti jo lähteä kotiin. Tääkin postaus oli tosi yhyt. ):

Kuvassa minä ja Spede ennen kouluvalmennusta <3.

Älkää välittäkö musta.:) Kattokaa mielummin Spedeä.

1471455780102.jpg