Mennään siis huomenna sinne kaviolaan. Eli siis se kaviola on se hevostarvikeliike missä on loppuun myynti. Ja siis mennään sinne osittain myös sen takia että kun edellisessä postauksessa kerroin että oltiin siellä tuurissa. En saanut sinne hirveästi rahaa joten me mennään sinne kaviolaan. Meillä oli muutenkin tarkoitus mennä sinne kaviolaan jossain vaiheessa mutta nyt tuli hyvä raha tilanne ja talvikin on tulossa. Mun olis tarkoitus ostaa Spedelle ainakin 0g sadeloimi ja vohveli- tai fleeceloimi. Fleeceloimi mulla kyllä on mutta se on vähän iso Spedelle. Jos siellä on Speden kokosia vohveliloimia niin sitten ostan sellasen mutta jos ei ole niin ostan Speden kokosen fleeceloimen jos sitä löytyy oikeana kokona. Sitten mun pitäis ostaa satulan suojus. Ja jos siellä on Speden kokoset putsit niin sitten ostan sellaset mutta jos ei niin sitten en osta. Mä ostan myös vähän heppa nameja koska niitäkään mulla ei oo kun vaan yks pussi ja heppasuklaata. Ja sitten tietenkin niitä muffinseja mitä ostin sieltä tuurista. Ja muuta mulla ei oikeestaan oo mitään tarpeelista ostettavaa mutta mä ostan varmaan yhen satulahuovan ja käikkee krääsää.:) Mutta kaikki nää ostokset riippuu myös ihan siitä että mitä siellä on koska kun se on loppuun myynti niin sielä ei välttämättä oo ihan kaikkee enään. Kuvassa olen lähdössä Spedellä maastoon joskus keskikesällä. Kuva on nykyiseltä kotitallilta. :)20160628_162758.jpg