Olin Spedellä tänään estetunnilla. Me mentiin ristikoita, pystyjä ja oksereita. Meni muuten ihan hyvin mut kerran tipuin. Eli mun tippuminen meni siis näin. Ratsastuksen opettaja Meija oli sen okserin vieressä mille me tultiin laukassa. No Spede pysähtyi sen esteen eteen ja olin ihan varma että nyt se ei enään hyppääkkään. Mutta sitten kumminkin Spede hyppäs enkä tiennyt että se hyppää niin sitten mä tipuin. Mutta muuten meillä meni kyllä tosi hyvin kaikki esteet. Ja sitten asiasta seuraavaan niin mulla on huomenna estevalmennus. Se valmennus on 10.00 aamulla. Mä en siis mene Spedellä vaan tallin hepalla yhdellä Donitsilla. Ja mua valmentaa siis Mikael Wahlman. Mutta ei mulla muuta huomenna tulee lisää postauksia. Tai ainakin yksi. Kuvassa Spede kisojen jälkeen ruusuke päässään.:)20160529_184956.jpg