Ihan ekaks haluun sanoa että oon pahoillani, koska en oo kirjoittanut tänne mitään toooosi pitkään aikaan. Mutta nyt aion kirjottaa taas tänne postauksia:). Kun viime postauksessa kerroin (josta on tosi pitkä aika) että mulle tulis päivät jolloin kirjoittaisin tänne postauksia, mutta kuten näkyy niin se ei ihan taida onnistua..... Joten oon päättänyt että mulla ei olis päiviä milloin tulee postaus, vaan että tänne tulis postaus noin 2-4 kertaa viikossa. MUTTA nyt loppuu jaarittelu ja siirrytään siihen vuosipäivä asiaan. Eli nyt siis kerron niistä mun ja Speden alkuajoista: Spede tuli mulle siis 23.11. 2015 noin klo:17.00-18.00 :). Silloin Spede oli 10 vuotias. Spede oli sillon sellanen, että sen oli ihan hirveen vaikee nostaa oikee laukka. No, onhan se vieläkin vähän vaikeeta, mutta kyllä se nyt paremmin onnistuu. Sillä oli myös sillon vähän vaikeeta hypätä koska Spede ei oo mikään esteponi. Nyt se on tosi paljon kehittyny hyppäämisessä ja ollaan hypätty jo melkein 60cm. Ja oon saanu sillä yhen ruusukkeen. Nyt ollan sitten tässä pisteessä. PS. meen huomenna taas hyppäämään Spedellä (ehkä). :):):)